Thursday, September 6, 2012

Bridesmaid III


Czas na kolejną druhnę (tradycyjnie: link do akcji uwalniania tkanin)



Sukienka jest bardzo podobna do tej, w której wystąpiła druhna II, różnice wynikają głównie z różnic w budowie obu dziewczyn. Dekolty były  rysowane i docinane na "żywym materiale modelującym",
więc ich głębokość i kształt jest dostosowany do widzi mi się/podoba mi się właścicielek.

Ramiączka nie są odpinane - w tej sukience zostały wszyte na stałe, są nieco cieńsze od tych w sukience poprzedniej, regulacja długości pozostała. Właścicielka nie chciała zrezygnować z założenia stanika (mimo że gorset jest na fiszbinach), więc od środka wszyłam mały bonusik - haczyki do jego zaczepienia - żeby przypadkiem stanik nie zechciał wyjść na zewnątrz lub przemieścić się w dół... i co najważniejsze - żeby nie było żadnych dodatkowych ramiączek.


Sukienka robocza została przeze mnie pocięta na wykroje zanim się zorientowałam, że nie mam zdjęć - więc nie mam...

Pozdrawiam i do jutra :)

PS: zapraszam również do przeczytania postów :  45. Bridesmaid I
                                                                           46. Bridesmaid II

No comments :

Post a Comment