Friday, March 16, 2012

Targi, targi... i po targach :)

Jak już zapewnene większość z Was przeczytała na blogu PAKMY i mamuśki73, byłyśmy wczoraj na targach CREATIVA 2012.

Jak już dziewczyny powiedziały, było za dużo scrapbooking'owych rzeczy...
Nie bawię się w to jeszcze, więc się w tego typu "pierdołki" nie "obkupiłam", ale stoiska te były wręcz "oblegane"... nie wiem tyko ile było tam prawdziwych "skrapbookowiczek" a ile osób ciekawych kolorowych papierków i pieczątek, które przecież na 100% się kiedyś przydadzą:)

Wracając do całych targów : nie wiem jak było w tamtym roku, ale jak dla mnie było świetnie.

Nieważne, że zamiast planowanych drewnianych pudełek i chabrowych koralików (o których przypomniałam sobie już po powrocie do domu) kupiłam całą masę głupot, które kiedyś na pewno wykorzystam :)

nieważne, że nie kupiłam ani jednej tkaninki...

nieważne, że wieczorem wszystko mnie bolało...

ale jak fajnie było... nawet wracając gadałyśmy jedna przez drugą wywołując śmiech przechodniów i ludzi w metrze:)
trzy to już prawie "stadko" polek "szwargocących" po swojemu :D

Zdjęcia...

z tym u mnie licho - cały czas czymś ręce zajęte były...  dwa razy zostałam "ochrzaniona" przez Panie z pewnego stoiska za "macanie" quilt'ów :), ale jak można dostrzec walory kołderki bez dotykania jej?

Pokazuję wszystkie, które zrobiłam (aż siedem!):

To... nie jest to samo stoisko, o którym pisałam wyżej



fajny "weselny" stroik na tle... pałek kleju na gorąco - prosimy o brawa dla fotografa :)










bieda z nędzą... ach ten "fotograf"...

a to jest fajny sklep z pierdołami gatunku przeróżnego:


i to by było na tyle... trochę nudnawy się ten post zrobił ;)

Pozdrawiam

1 comment :

  1. Bardzo fajnie to wszystko opisalas :)
    Mi tez sie podobalo, a najlepsze sa te pierdy, ktore na pewno sie kiedys przydadza :)
    Widzimy sie w przyszlym tygodniu!!! Po niedzieli odezwe sie na e-maila :)
    Buziaki!

    ReplyDelete